vineri, 12 decembrie 2008

un debut... improvizat

seara bună!...

nu-mi pot da seama dacă o fi ea bună la voi sau... o fi ea seară, zi sau dimineaţă?... o fi ea bună sau nu prea?... la mine e însă seară şi e minunată... din câteva motive!



vă interesează sau nu... dar voi incerca să le explic prin intermediul acestei prime postări...
de mai mult timp am urmărit o tendinţă generală printre personajele care au ce spune, că doresc să-şi facă publice opiniile, să-şi împărtăşească bucuriile şi performanţele dar şi să-şi exprime insatisfacţiile şi nemulţumirile prin intermediul acestui tip de dialog (uneori poate şi monolog), care poartă genericul BLOG... recunosc, nu am citit blogurile multor persoane, dar din gândurile remarcate în blogurile pe care le-am parcurs cu privirea, am sesizat o serie de idei pe care poate le accept mai putin... sau mai mult... iar uneori chiar imi vine un impuls launtric de a iniţia o polemică cu autorul care se exprimă! probabil că aceasta realitate m-a impulsionat să iniţiez acest blog care se doreşte a fi un reflector al ideilor şi gândurilor care îmi aparţin... ideea de a demara această activitate de blogger (deşi nu prea imi dau seama ce blogger ar putea ieşi din mine) ar constitui, poate, primul motiv al bunei mele dispoziţii din această seară...

al doilea motiv de bucurie ar consta în faptul că astăzi am întâlnit câţiva amici, în ore şi locuri diferite şi, în pofida faptului că sunt două persoane absolut diferite (vârsta, statutul pe care îl au în societate, numărul de persoane care îi cunoaşte etc.), am simţit aceeaşi plăcere de comunicare care crează satisfacţie cognitivă, multă dispoziţie şi energie pozitivă... nu voi face abuz de nume afişate (poate deocamdată), dar cu siguranţă îi voi informa că am făcut câteva notiţe despre ei pe acest site... deşi... (la acest aspect voi reveni spre sfârşitul acestei prime postări...)


al treilea motiv de bucurie şi probabil ultimul pe care aşi vrea să îl consemnez în acest mesaj se referă la un eveniment monden care s-a consemnat astăzi în centrul capitalei... ne-am obişnuit cu toţii (sau majoritatea din noi) că, tradiţional, la fiecare sfârşit de an, se realizează pe bandă rulantă o imensitate de topuri, premieri, chefuri (sau recepţii cum ne-am obişnuit să le spunem) pentru a desemna cei mai buni dintre cei buni în cele mai diferite domenii... cu tot respectul faţă de alţi organizatori ale evenimentelor similare dar consider că сel mai profesionist la acest capitol se manifestă federaţia moldovenească de fotbal (FMF)... cu siguranţă, topuri şi gale organizează foarte multe instituţii şi nu doar sportive... edilii fiecărei asemenea instituţii străduindu-se să iasă în evidenţă prin elemente originale, poate irepetabile... dar cred consideră că Gala Fotbalului Moldovenesc se află în fruntea topului, în fiecare an... mai ales că, anul curent a fost unul, trebuie să recunoaştem, extrem de slab pentru fotbalul nostru... cu toate acestea FMF a găsit pârghiile şi motivaţiile necesare pentru a stabili şi a decora cei 25 de laureaţi...


în fine... gata cu motivaţiile!!!

acum aşi dori să mă adresez persoanelor care vor lectura aceste gânduri ale mele (şi sper să nu vă plictisiţi)...

din start vreau să recunosc că numele din genericul blogului este un simplu pseudonim şi nu are nici o tangenţă cu numele meu real... activitatea mea este echivalent publică precum a multor colegi care-şi afişează gândurile pe aceste bloguri, poate că munca mea cotidiană e mai puţin cunoscută sau mai mult decât cea a altor bloggeri, însă... am intrat în această lume a bloggurilor ca o persoană privată şi doresc să fiu abordat ca pe un simplu membru al societăţii şi nu precum aşi fi angajatul unei instituţii sau al unui domeniu... din aceste considerente numele meu nu va fi afişat în acest blog, dar nici în comentariile de pe alte bloguri şi portaluri, care, probabil le voi plasa... în acelaşi timp, nu exclud faptul că, peste o anumită perioadă de timp, anumite persoane îmi vor cunoaşte şi identitatea reală (deh, nu e nimic absolut în lumea aceasta)... apropo! scriam mai sus, după un "deşi" (la capitolul amicilor cu care am discutat astăzi) că voi reveni cu o remarcă... păi... nu prea cred că îi voi putea informa despre faptul că i-am "pomenit" aici, odată ce doresc să rămân incognito!

aştept orice comentariu pe blogul meu! promit să le citesc pe toate cu exigenţă... dar opiniile mele nu se schimbă foarte uşor şi, în acelaşi timp, nu le impun nimănui...

am scris cam mult în acest prim mesaj, nu-i aşa?...

voi încerca în continuare să fiu mai laconic...

probabil că unul, doi sau mai mulţi dintre Dvs vor aştepta următoarea mea postare... nu aşi vrea să deyamagesc pe nimeni, dar cred că aşteptarea va dura puţin... deşi am multe de spus, aşi vrea mai întâi să cunosc ce scriu şi alţi bloggeri...

va urez o seară frumoasă şi vă aştept în ospeţie (deocamdată doar virtual)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu